Monday, 12 August 2013

reraya raya 2013 .

assalamualaikum wbt ...

5 syawal aready... allah.. rasa satttt sangt khennn . iolls balik kolej dah . since ni last sem .. ta apa .. balik awal pun rasa ok ja... hihihi ... raya hari tu tersangat lah sadis... iolss gegirl khennn.. tada baju raya is the most kesian things ever lah .. tapi ta apa.. kita ala kadar sudah .. ( dan2  kannnn .... pfffft )
 whatever it is ... not too late ...



 SELAMAT HARI RAYA . MAAF ZAHIR BATIN ..




hazab lah gambau tak clearrrr



 sekiann... raya saya .. sadis kan... tapi raya ... hihihi.. nampak tak cacamerbanya tuh .. :)

Friday, 14 June 2013

heart and soul

Salam..


A good things need to share right ?
 So this is.....................,,,










Chicken soup for the soul.... please go to bookstore nearly your places peeps .
Till then . Salam .

Tuesday, 7 May 2013

entomology trip :)


assalamualaikum wbt

hai...masuk2 ja terus jumpa sawang..omg omg ..hahaha..since i lamaaaa ta menulis kat sini..malam ni i terasa nk ngada2 publish 2 entry terus..wahaahaa..
ok last week , i ada field trip..pegi sik ja pun..trip ni associated dgan subjek entomology..so bila da relate dgan ento nih for sure la kena p tempat yg berhutan..kalau p mall maksudnya i p trip retis la kot. ihiks
..but first thing first, we all kena p pejabat pertanian dulu..ada taklimat bout soil..leceh gila sebab i tada soul lgsung ngan soil tu..hee..
da hbis taklimat we all terus gerak balik my hometown..ecewah..haha


random writing ^_^

salam..hi peeps :)

its a long time i did not update my blog..haila..pnyakit M i sangat berleluasa skrg nih...hee..actually i dont have any idea to write...
my life becomes super duper hectic coz right now i in final exam mode * switch mode kjap :)
..after a while im not write any post, i feel awkward..hahaha..dont know what to say,dont know any single things to post..hahahaha..lame kan i  -..-...
i da jadi stalker yang terhebat di alam semesta kot right now..i baru tau yg blogger http://irinenadia.blogspot.com/ itu kawen..wink ^_^...anyhow..shes very beautiful..a adore her...bdak uitm jga tuh...
 another one..nih famous amos blogger kat malaysia..sapa ta knal dia bapak noob la..hahahah..ini my fav..http://peliks.blogspot.com/...cantik gilos ini olang..haila....heee..dia da nak kawen da...ini mereka...
just a quick update..
assalamualaikum....hee
its sooo log since my last en3 but im pretty sure tada sapa pun baca.. bior lah.. huhuhu
ok juz nak cakap bersabarlah wahai sahabat aka adiku @nazwatulhusna!!!! redhakan pemergian arwah...
i love u lah adik..
al fatihah _ en mohd radzi .
salam

Monday, 10 December 2012

one-sided-love

assalamualikum .....

its good to see my blog again..hee..da lamaaaaaaaaaa sgt i ta update blog..i tatau nak update apa actually..im not a fashionista yang nak update tiap kali dia pakai apa...i bukan chef yang nak update tiap kali masak apa..i bukannya apa2..ecewah..hahaha..i only just a girl yang love myself very much..student yang selalu busy dgan assigment yang maha banyak....ha itulah i..
since i ni someone yang busy gila..hahaha *nipu ja..i selalu ta sempat..i means ta sempat dalam segala aspek la..i ta sempat nak check out hottest new kat student portal..i ta sempat tau ada kafe baru kat kampus..haha..kadang tuh i terpikir..i bukan ta sempat la..i ni just noob.. :(..
i ada sorang best friend..dia da ada pakwe tau..hee *motip??..ta da la..hahaha..i actually having ane sided love... bole??/ hee..i ada minat sorg nih tapi dia tatau pung..so i nekad nak ada one sided love..well  budak ada crush..biasa la kan..hee .. :)

     


oppsss :)
           
love
eyka

Tuesday, 16 October 2012

random talk. muehehe :)

salammm uolls..
heee..its been quite long i didnt update my blog..welll i tga final exam mana ada masa nak update blog..muahahaha..*lempang nak??
i've go through this life with full of rasa bersyukur coz masih lagi diberi peluang dan ruang untuk bernafas ..ececece..*ayat  >.<

i akan cuti 1 bulan stgah if im not mistaken..weee..bapak best..ye la...lepak arau ta best..i smpai pening stay kat sini..tada benda nak wat pong :)..heee.....dalam life ni..kita nak jga jadi someone yg org akan appreciate..org yg dapat bg benefit kat someone else..i mean ,even sikit pon ,terkadang kita mesti la rasa macam tuh..itu normal...but, kadang2 kita da terasa kita da wat kebaikan da or at least sumbg la sikit...tapi acceptance org ta sama..it might turn to something bad..opppsss!! its scared..so apa2  yg kita nak wat..tetapkan hati kita..jgan amek kisah sgt apa yg org akan cakap pasal kita..as long kita wat menda yg ta bagi org bercakap buruk pasal kita la..kadang tuh..kita da try harder nak bg org nampak kita nih ada di celah lautan org tapi the way kita nak express tuh salah or org rasa annoying..humm..i penah ja rasa macam tuh...time tuh self esteem tiba2 jadi down,...tapa2...kita  jgan risau..if satu dunia cemuh kita ..kita still ada ALLAH ...believe in me :p




motip ??


pic credit to :google :)


ok la guysss..salam..have a blast day .. :)